30e juli 2011

Jaha, då går vi in i augusti snart då. Herregud, vart tog sommaren vägen?? Ok, den är ju inte slut riktigt än, men jag har inte riktigt hunnit känna av den känns det som. Har inte gjort något speciellt som blir minnesvärt för denna sommmar, än iaf.

Idag har jag hängt vid Lötsjön och fikat på Gröna Stugan. Sen varit i lekparken där Noah har fått leka loss. Nu är jag hemma och ska börja göra mig klar för kvällen. Jag och The Slem ska väl ta och göra stan. Får inte bli allt för full bara så jag inte är bakfull imorgon, för då ska vi ligga på beachen hela dagen =)

Kram kram på er!


Såg den här lilla söta ankungen idag. Sååå liten och söt =) Syns kanske inte så bra på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0