22a juli 2011

Hej bloggen!! Long time no see, he he.... Bloggen suger just nu, jag vet. Semestern är igång och jag har knappt varit hemma. Vet knappt vad det är för dag, he he =)

I onsdags var vi ute på stan en sväng efter beachen. Inte så mycket folk just där vi var, så det blev en ganska lugn och tidig kväll för min del. Dagen efter, alltså igår, fick jag pannkakor till frukost och sedan även lunchen serverad =) Man har det bra ibland. Sen blev det soffhäng hela dagen till det dåliga vädret, och på kvällen drog vi till Pontus by the sea för att träffa gänget. Trodde det skulle bli några öl bara, men det lyckades bli ganska många öl, en shot och en drink. Ja ja, har man semester så har man =)

Idag har vi legat på stranden hela dagen igen. Åkt vattenrutchkana har vi gjort också. Alltså alla vi vuxna, ha ha... Skoj som satan var det. Sen var det snack om att jag skulle bli slängd i vattnet då jag är en badkruka, och då med våld. Så då var det lika bra att hoppa i självmant så slapp man bråk =)

Hemma nu och gör mig iordning inför kvällen. The Slem och syrran kommer hit snart för drinkar, sen drar vi på stan igen. Whooop whooop!! Ha det så gött allihopa, pussss!

Tjejerna igår

Första rundan avklarad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0