8e augusti 2011

Jo tack, jag lever =) Bara slarvat med bloggandet rejält sista tiden. Får se hur det blir med det framöver, men ska försöka vara aktiv =)

Nu är semestern slut. Ledig idag, men imorgon är det jobb för hela slanten igen. Min semester har verkligen varit slapp och skön. Har hunnit vila upp mig ordentligt så det är bara att köra järnet nu.

I lördags var jag på partaj. Sofie fyllde 30 år och det firade vi. Började med en picknick i Humlegården med lite smått och gott och en massa rosé. Sen blev det dags för middag med god oxfilé och en massa bea, mums! Sedan dansade vi vidare på Collage. Var hemma redan efter två. Börjar man dricka redan vid fyra så orkar man inte så länge, he he =)

Nu måste jag fixa tvätten här. Hörs sen!

Min bluetooth strejkar för tillfället, så jag kan inte föra över mina bilder. Har nu snott några bilder från tjejerna på Facebook istället =) Fiiiiiina tjejer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0