14e augusti 2011

Goddagens på er!

Ibland är det bara så skönt att sova! Vaknade runt halv ett vilket kändes helt fantastiskt. Sovigt så dåligt hela veckan så det behövdes väl. Legat i soffan och bara tittat på tönt filmer nu, he he... Love it!

Bröllopet igår var jätte skoj. Det var persisk/kurdisk bröllop, så både musiken och maten var helt underbar. Vi dansade en hel del. Och bruden, ja hon var sååååååå vacker. Som en prinsessa =) Hade ingen kamera med mig och mitt batteri på mobilen dog, så det blev inga bilder för mig. Fotade däremot med Magdas kamera hela kvällen och hon har lovat att maila dom, så ni får bilder sen. Snodde några av Sara som ni kan få se nu =)

Nu blir det lunch. Puss o kram!

Brudparet

Jag och ursnygga Sara

Jag och Magda

Och så lite dans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0