12e augusti 2011

Hej i stugorna! Hemma i min lägenhet igen och ska faktiskt sova här hela helgen =) Kan inte komma ihåg när jag sov här sist. Det har blivit en dammig oas utan liv. Saknar den lite faktiskt. Så ikväll ska jag ligga i min sköna soffa och bara titta på tv. Synd bara att jag inte köpte lite godis =( Men har ju faktiskt ätit tårta på jobbet idag som Loréal skickade till oss med bud, bara för att fira att vi har fått in märket Essie som har underbara nagellack. Och igår åt vi världens grymmaste jordgubbswienerbröd med vaniljcreme på jobbet för att säga hejdå och tacka våran sommar extra. Så jag behöver ju Egentligen inget sött just nu, men är bra sugen.

Imorgon blir det några timmars jobb, sen bröllop. Min kollegas dotter gifter sig och alla vi från jobbet är bjudna. Ska bli superduperkul =) Mitt bekymmer har såklart varit urvalet av kläder. Persiskt bröllop och jag antar att alla klär upp sig ordentligt. Så en helt vanlig klänning känns out of the question. Står mellan två klänningar just nu. Dom hänger på en galge på jobbet. Ska nämligen stanna kvar där när jag slutar imorgon och fixa iordning mig. Sen åker vi dit tillsammans.

Nu ska jag se om det är nån bra film på tv ikväll. Kram kram!

Goda tårtan från Essie och Loréal, mums!

Uuuuunderbara wienerbrödet... Mumma mumma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0