Hola bloggen!!

Hur mås det idag? Jag mår toppen! Precis slängt i mig lite gratis mat från Serrano här i Sumpan. Dom delade ut kuponger imorse, gratis burrito med dricka. Not so bad... Smakade mycket bra!

Idag blev jag lite ledsen i ögat på jobbet. Vi hade en stamkund som hette Sandra Inger, som brukade baka tårter till oss för att hon tyckte att vi var så underbara. Hon fick en stroke för ca 1 år sen, men kom på benen igen och verkade vara jätte kry när jag träffade henne senast. Idag kom hennes vänner in och meddelade om att hon gått bort. Hon överlevde inte stroke nr 2 =( Fällde faktiskt en tår. Vila i frid Sandra Inger!!

Nu är det snart dags för mina dagliga kvälls situps och Grey´s =) Ha en fin kväll allesammans!

Min goda gratis mat från Serrano. Nötfärs burrito, nachos och dricka. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0