20100120

God morgon på er! Sitter och äter lite havregrynsgröt med drottningsylt =) och en kopp kaffe förstås. Snart bär det av till jobbet. Ikväll måste jag verkligen ta och smörja in mig med lite bus. Ser ju ut som ett vandrande lik. Usch!!

Igår fick jag en deo från Björk & Berries. En svensk serie som doftar riktig smultron. Just den här deodoranten tycker jag luktar som mina hallondrinkar jag brukar göra =D Och det känns ju inte riktigt bra att det luktar lördagsfylla från armhålan, ha ha haaa..... Men ska nog ge det en chans. Den är ju fri från parabener och andra onödiga tillsatser.

Nä nu måste jag halsa kaffet och kila. Ha en fin dag!

http://farm4.static.flickr.com/3339/3550113752_2c7e687572.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0